Lirik Lagu Band Atau Penyanyi Musisi Indonesia Berdasarkan Huruf Abjad
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Hari Terakhir

Hari Terakhir
Puisi Cinta

Jika hari ini hari terakhir untuk ku
Izinkan aku untuk mengungkapkan semua prasaan ku yang begitu amat mencntai mu

Jika memang hari ini adalah hari terakhir untuk ku
Aku hanya meminta satu pada mu jagalah rasa cinta kasih ku yang ku beri untuk mu

Jika memang hari ini hari terakhir bagi ku
Biarkan aku mati dalam peluk mu

Biarkan aku tersenyum manis ketika waktu ku tiba
Karna dimana dihari itu aku melihat raut wajah seorang yang begitu aku sayang Dan izinkan lah aku untuk memeluk erat ny dirimu untuk yang terakhir kali ny dan berkata " AKU MENCINTAI MU"

by : Indah N Sa'adah DakhBismaniac

Bookmark and Share it:

0 komentar:

Post a Comment